Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

poniedziałek, grudnia 9

Magiczna Przejażdżka - świąteczna promocja na Howrse!

Na Howrse wreszcie zrobiło się świątecznie, a to za sprawą promocji Magiczna Przejażdżka. Potrwa ona aż do dnia 05.01.2014, 14:00. Promocja powinna być znana większości z nas, ale dla nowych graczy przedstawię zasady, które są bardzo zbliżone do tych z poprzedniego roku.

Naszym celem jest przemierzyć wszystkie plansze i zebrać tak dużo prezentów jak to tylko możliwe i spróbować zdobyć nagrodę główną (nowy boski jest opisany na końcu posta).Aby poruszać się od pola do pola, musimy rzucić kostką, która pokazuje jak daleko możemy przejść dzięki podświetlonym polom.
Aby przejść z planszy na planszę, musimy zebrać wszystkie klucze na każdym poziomie, aby uzyskać dostęp do następnego poziomu.
Jeśli uda się zebrać wszystkie 28 kluczy, możemy powalczyć o nagrodę główną.
Oczywiście i w tym roku Ow daje nam zadania, za których wypełnienie możemy otrzymać np. dodatkowe rzuty kostką.

Według mnie najlepsze są jednak prezenty, które możemy otworzyć dopiero 25 grudnia!


Nasz nowy boski jest z kolekcji kamieni szlachetnych. Według mnie jest on bardzo cenny. Oto jego opis na Howrse:

Opal jest wartościowym koniem.
Kiedy zostaje wysłany do boksu po raz pierwszy danego dnia, istnieje szansa, że znajdziesz w nim diament.
Możesz zwiększyć jego umiejętności używając diamentów.







 

Edit: Czyżby nasz polski Ow się pośpieszył? Najwidoczniej. Osoby, które weszły na Howrse
ok. 14.00 mogły już zagrać w grę, a także oglądać piękne zimowe tło, ale już ok. 30 minut później promocja została usunięta, tak samo jak bałwankowe tło. Kontrolnie sprawdziłem, czy promocja jest na francuskim serwerze. I nawet tam jej jeszcze nie ma. Najprawdopodobniej na promocje trzeba jeszcze poczekać.

Dla niedowiarków. Ładne tło?


Co sądzicie o tej promocji? Będziecie polować na nowego boskiego?
Adencjo

31 komentarzy:

  1. Opal jest śliczny,tło też,ale szkoda,że usunęli promocję...Była bardzo krótka xD
    Mam nadzieję,że szybko znów się pojawi...

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie nowy Ow w ogóle się nie sprawdza w swojej roli. Ale to tylko moje zdanie.
    ~ Hiena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co ma do tego nowy OW?

      Usuń
    2. A to, że teraz on zajmuję się grą.

      Usuń
    3. Jednak to nie on wprowadza promocje, to nie on ustala, kiedy promocje wejdą do Polski. Tym zajmuje się banda programistów.
      dudek7894

      Usuń
    4. dokładnie, on nie jest winny temu że były błędy

      Usuń
  3. co ma nowy ow do tego?

    OdpowiedzUsuń
  4. moim zdaniem promocja zapowiada sie fajnie : )
    już dwa razy nam ją zabrali dzisiaj... ale to przez problemy techniczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Promocja zniknęła, ale Ow ma Opala.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się super :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski fajny,ale ta promocja niezbyt

    OdpowiedzUsuń
  8. Hę? Znowu jest, a o 16 nie było. XD Ale wolno się wczytuje. ;/
    - miryda

    OdpowiedzUsuń
  9. Przed sekundą się pojawiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tą promocję! Raczej nie mam szans na boskiego, więc postaram się zdobyć jak najwięcej upominków :D
    HarryP

    OdpowiedzUsuń
  11. I znowu się pojawiła, a potem aktualizacja i patrzę na promocje. Piszę ''Koń zniknął''.
    Zaraz po tym kolejny przegląd techniczny i jakiś dzikus o nazwie ''Koń'' na francuskim nie ma nic. Idziemy równo z internationalem i mamy też nowe forum ''O koniach w realu'' zaraz znowu przegląd techniczny i inne nowości...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja spróbuje powalczyć o boskiego,ale wątpię,że uda mi się go zdobyć.
    Lemurek015

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy mi sie wydaje czy rok temu byla podobna promocja? Tylko inne plansze... I pamietam ze zdobylam wtedy ZC...

    patrol

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj sory nie przeczytalam tego zdania w którym pisalo "(...) z poprzedniego roku"... Przepraszam za pomylke.

    OdpowiedzUsuń
  15. Warto wywalić kupony na Opka? Mam 23. Wystarczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może
      bambi23

      Usuń
    2. moim zdaniem nie bo on nic nie daje. warto było wcześniej wydać kupony ( 20) na któregoś z wiatrów.

      Usuń
  16. Ja mam bana do końca promocji, szkoda ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  18. Heyo jedno pytanko
    trzeba rozwiązać wszystkie zadania czy można niektóre pominąć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można niektóre pominąć, w rozwiązywaniu zadań chodzi o przyspieszenie dotychczasowej gry (dodatkowe rzuty kostką, skrócony czas oczekiwania itd.), co nie zawsze skutkuje dobrze, bo np. kolejny rzut nic ciekawego nam nie da. Jednak odbija też się to w jakiś sposób na szybkości gry.

      Usuń
    2. I jesli idac pominiesz niektore zadania, bo nie bedziesz miala odpowiedniej ilosci oczek, a idziesz do klucza/drzwi - nie wracaj sie. Gdy przyjdziesz na kolejne pole z wyzwaniem i tak bedziesz miala takie zadanie, jakie mialabys na poprzednim, tylko, ze po prostu wykonasz ich mniej = mniej "przyspieszaczy", czasem nieskutecznych.

      Usuń
  19. Mam nadzieję,że pójdzie mi lepiej niż w tamtym roku;p
    bambi23

    OdpowiedzUsuń
  20. kto mi powie jak dać prezent znajomemu na planszy??? "trzeba umieścić prezent na planszy znajomego", ale jak się tam dostać???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na drugiej planszy na jednym polu jest coś takiego: http://www.howrse.pl/media/equideo/image/concours/balade/case/kdow-ami.png?654238312 Musisz dotrzeć do tego pola i wtedy możesz wysłać ;)

      Usuń
  21. mam już drugą plansze z przejazdzce
    Zawady2001

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja za późno dałam sobie sprawę że promocjia jest łatwa ale nie mogłam znaleźć gracza który by mi pomógł. Za późno go znalazłam bo wczoraj a jestem na 2 planszy więc go nie zdobędę.

    lenka1-wbijajcie gratulujcie piszcie jak chcecie pomagać mi w promocji .Za wygranie głównej nagrody płace 1 kupon a jeśli się nie uda 20 tys. :)

    OdpowiedzUsuń